گاوصندوق‌های انحرافی

گاوصندوق‌های انحرافی قیمت مناسبی دارند. همچنین پلیس نیز معتقد است که آن‌ها حتی در مقایسه با گاوصندوق‌های قفل شده سنگین نیز برای استفاده از اشیایی که از قیمت بالایی برخوردار هستند نیز بسیار مفید و امن است.

مقایسه گاوصندوق‌های سنتی با انحرافی

البته نباید فراموش کرد که در حال حاضر نیز گاوصندوق‌های سنتی نیز بسیار محبوب هستند این گاوصندوق‌ها برای مکان‌های بزرگ و اسناد و مدارک با ارزش که دارای حجم بسیار بالایی است کاربرد دارد. اما با توجه به پیشرفت‌های که تا کنون در این صنعت شده است گاوصندوق‌های منحصر به فرد و جذابی تولید شده‌اند که می‌توانید به خوبی وسایل ارزشمند خود را داخل آن نگه‌داری کنید مانند بطری نوشابه که می‌توانید آن را در کنار سایر بطری‌ها داخل یخچال نگه‌داری کنید.

این گاوصندوق‌ها به دلیل اینکه سارقین به دنبال پول یا اشیای با ارزش خود هستند کمتر اتفاق می‌افتد که به سراغ مواد غذایی بروند این گاوصندوق‌ها با این هدف طراحی شده‌اند که اشیای قیمتی را ایمن کنند. با توجه به این که این نوع از گاوصندوق‌ها در مقایسه با گاوصندوق‌های سنتی کارآمد نیستند که در این مطلب قصد داریم چند نکته از ویژگی‌های آن را مطرح کنیم.

بهترین گاوصندوق‌های انحرافی

نکات مهم برای انتخاب بهترین گاوصندوق‌های انحرافی

نکات مهم برای انتخاب بهترین گاوصندوق‌های انحرافی عبارت است از:

  1. قابلیت قفل دارد
  2. مخفی هستند
  3. تحرک

در ادامه هر یک از موارد فوق را بررسی خواهیم کرد.

1. قابلیت قفل دارد

همان‌طور که می‌دانید گاوصندوق‌های سنتی دارای قفل می‌باشند رمز یا کدی دارند که با وارد کردن آن می‌توانید به محتویات داخل گاوصندوق دسترسی پیدا کنید، اما با توجه به اینکه گاوصندوق‌های انحرافی فاقد قفل می‌باشند و امکان دسترسی افراد به این نوع از گاوصندوق‌ها بسیار بالا است.

2. مخفی هستند

از دیگر مشکلات و معضلاتی که در خصوص گاوصندوق‌ امانات وجود دارد این است که آن‌ها باید در نقاط مخفی منزل پنهان کرد که قابل دسترسی و قابل رویت نباشد توجه داشته باشید که در صورتی که گاوصندوق به راحتی در اختیار افراد قرار بگیرد می‌تواند باعث دستبرد زدن به آن شود. سارقین به محض پیدا کردن گاوصندوق در صدد بر می‌آیند که هر چه سریع‌تر آن را باز کنند. چرا که می‌دانند محتویاتی که داخل دستگاه وجود دارد با ارزش و گران‌قیمت است به همین دلیل لازم است که بعد از خرید گاوصندوق آن را در یک مکان امن مخفی کنید.

3. تحرک

بیشتر گاوصندوق‌های قدیمی به دلیل داشتن وزن بالا امکان جابجایی آن وجود ندارد و برای این که آن را ایمن‌تر کنید بایستی هنگام نصب این دستگاه را به صورتی که کاملاً فیکس و ثابت باشد نگه‌داری کنید تا سارقان نتوانند آن را به راحتی حرکت دهند، اما از آنجایی که گاوصندوق‌های انحرافی بسیار سبک هستند می‌توان به راحتی آن‌ها را جابجا کرد بدون اینکه خطری آن را تهدید کند.

انتخاب بهترین گاوصندوق‌های انحرافی

یکی از متداول‌ترین تصورات اشتباه و باطل در مورد گاوصندوق‌های انحرافی این است که معمولا آن‌ها سنگ مخفی-کلیدی هستند. در صورتی که این از رایج‌ترین گنبد انحرافی باشد از این جهت مشخص است که ضرورت انواع گاوصندوق‌های انحرافی که دارای تنوع بسیار زیادی هستند از جمله کتاب، برس مو، قوطی نوشابه، سنگ، بطری آب و غیره طراحی و تولید می‌شوند. پیش از اقدام در مورد خرید گاوصندوق‌ها لازم است که چند نکته در مورد گاوصندوق‌های انحرافی بدانید تا بتوانید انتخاب مناسب‌تری داشته باشید.

بهترین گاوصندوق‌های انحرافی

یک گاوصندوق به نظر می‌رسد

چنانچه که یک امنیت انحرافی خوب باشد. هدف از خرید این نوع گاوصندوق‌ها این است که در صورت ایستادگی از محیط آن‌ها شکست می‌خورد. چرا که منجر به این می‌شود که اقلام با ارزش شما در دسترس سارقین قرار می‌گیرد. در صورتی که گاوصندوق انحراف شما یک شی معمولی باشد مانند یک برس مو اگر در منزل خود به استراحت پرداخته باشید می‌توانید توجه غیر ضروری را به خود نیز جلب کنید.

باورپذیر بودن

گاوصندوق‌های انحرافی کتاب که در فروشگاه‌های هدایا حک شده‌اند از دیگر دستگاه‌های امنی هستند که آن را با یک کتاب اشتباه می‌گیرند، اما یک انحراف صحیح مانند هر شی معمولی دیگری به نظر می‌رسد.

استفاده از چیزی امن

بهتر است زمانی که از اشیا و اقلام با ارزش خود را نگه‌داری می‌کنید بدانید که در کجاها از آن‌ها استفاده می‌کنید. مثلا اگر مبلغ زیادی پول را داخل یک ظرف قدیمی ‌خمیر دندان نگه‌داری می‌کنید باید توجه داشته باشید که اگر با کسی زندگی می‌کنید که از آن اطلاع ندارد و در صورت استفاده از وسایل شما ممکن است اتفاقات خاصی ایجاد شود.
البته باید گفت که بهترین انتخاب برای گاوصندوق‌های انحرافی وسایلی هستند که مکانیزم آن‌ها قفل است که داشتن قفل موجب نمی‌شود که سارق از بطری‌های تمیز کننده لباسشویی خالی به عنوان یک مخفیگاه استفاده کند، اما این گاوصندوق‌ها به منزله‌ی یک بازدارنده بهتر برای برخی از افرادی که کنجکاو هستند عمل کند و موجب گردد که اقدام به سرمایه‌گذاری اضافی شود.

از موارد ناخواسته بپرهیزید

اغلب افراد معمولا استفاده مکرر از یک رنگ قوطی یا جعبه کفش را برای مخفی کردن اشیای قیمتی خود وسوسه می‌کنند، وسایلی از جمله این موارد که بیشتر به بیرون پرتاب می‌شوند یا به مکان مناسبی انتقال پیدا نمی‌کند به ویژه اگر شما تنها زندگی نمی‌کنید یا معمولا مهمان دارید از یاد نبرید که در یکی از برس‌های قدیمی ‌خانه، مقداری پول نقد و اشیای با ارزش نگه‌داری کرده‌اید.

نتیجه گیری

روش‌های مختلف ایمن‌سازی گاوصندوق‌ در گاوصندوق‌های انحرافی به خوبی رعایت می‌شود. اگر شما هم جز افرادی هستید که برای نخستین بار است که گاوصندوق‌های انحرافی را خریداری می‌کنید و در این خصوص نیز تجربه کافی و لازم را ندارید به دقت درباره نظرات کاربران بپردازید بسیاری از خریداران گاوصندوق‌های انحرافی بر اساس میزان کاربرد و اقلامی‌ که نیاز دارند آن‌ها را نگه‌داری و محافظت کنند بهترین نوع آن را تهیه کنند تا از دستبرد سارقین نیز در امان بماند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *