گاوصندوق‌های دو طبقه

ممکن است تا بحال نام گاوصندوق‌های دو طبقه را شنیده باشید این نوع از دستگاه‌ها بسیار بزرگ و جادار هستند همچنین نیز دارای طراحی بی نظیر و خاصی می‌باشند.

کاربرد گاوصندوق‌های دو طبقه

بیشترین کاربردی که از این نوع وسیله می‌شود این است که برای اماکن‌های عمومی‌ و تجاری بهترین گزینه است. زیرا حجم بسیار زیادی می‌گیرد و می‌توانید محتویات و اقلام بسیار زیادی را در آن جای دهید. بیشترین کاربرد گاوصندوق‌های دو طبقه برای امکانی همچون ادارات، رستوران‌ها، فروشگاه‌ها، املاک، بیمارستان‌ها، شرکت‌ها و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد.
وسایل مختلفی را می‌توانید در گاوصندوق جای دهید و هیچ نوع محدودیتی وجود ندارد این نوع دستگاه‌ها به شکلی طراحی شده‌اند که به خوبی می‌توانند لوازم مختلف را از یکدیگر تفکیک کنند همچنین می‌توانید برای کاربردهای مختلفی از آن‌ها مورد استفاده قرار دهید.

موارد استفاده از گاوصندوق‌های دو طبقه در راه آهن و فرودگاه

خرید و انتخاب گاوصندوق برای ایجاد امنیت بیشتر است، یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین وسایلی که در راه آهن و فرودگاه‌ها به آن نیاز دارید خرید سیستم‌های امنیتی دو طبقه است. زیرا این نوع دستگاه‌ها به صورتی طراحی و ساخته شده‌اند که دارای دو درب مجزا می‌باشند که هر کدام نیز قفل‌های مجزا دارد و شما می‌توانید برای هر دو نفر به کار ببرید. ممکن است این سوال نیز برای شما ایجاد شود که این نوع دستگاه برای استفاده از منزل چه اهمیتی دارد؟
صندوق امانات به دلیل داشتن ویژگی‌های همزمان دو نفر از نوع دوطبقه این دستگاه استفاده می‌کنند که بیشترین کاربرد را در فضاهایی مانند فرودگاه و راه آهن دارد که برای کارمندانی که به صورت شیفتی کار می‌کنند بسیار موثر است.

کاربرد گاوصندوق‌های دو طبقهویژگی‌های گاوصندوق‌های دو طبقه خانگی

در حال حاضر با توجه به محدودیت‌هایی که در بیشتر منازل وجود دارد و به دلیل اینکه فضای کافی برای گاوصندوق در منزل نیست به همین دلیل طراحی آن به صورت دو طبقه‌ای است که بتواند بیشترین فضای ممکن را در ارتفاع اشغال کند همچنین عرض کمتری برای نصب نیاز داشته باشد. در صورتی که تمایل به خرید گاوصندوق خانگی دارید می‌توان گفت که شما می‌توانید با انتخاب نوع دو طبقه‌ی آن از لحاظ انواع عرضی بهترین گزینه برای فضاهای محدود می‌باشد.

گاوصندوق‌های دو طبقه رمزدار

معمولا این دست از گاوصندوق‌ها از نوع دیجیتالی رمزدار هستند که از میزان امنیت بسیار بالاتری نیز برخوردار هستند به همین علت به شما توصیه می‌شود که نوع رمزدار این نوع  گاوصندوق‌ها را تهیه کنید.

کاربرد گاوصندوق‌های نسوز دو طبقه

از دیگر فاکتورهای گاوصندوق‌های نسوز دو طبقه می‌توان اشاره کردن که این دست از صندوق امانات در برابر حریق و دمای بالا بسیار مقاوم هستند با توجه به نوع گاوصندوق از 30 دقیقه تا 2 ساعت قادر هستند تا از لوازم داخل گاوصندوق به خوبی بدون کوچک‌ترین آسیبی محافظت کنند.

وزن گاوصندوق‌های دو طبقه

معمولا وزن صندوق امانات دو طبقه بر اساس حجم بیشتر و قابلیت دو طبقه مجزا بین 300 تا 500 کیلوگرم است. البته میزان وزن آن‌ها نیز با یکدیگر کاملا متفاوت است. که در صورت امکان و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به کارشناسان مجرب و متخصص مراجعه کنید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

محبوب‌ترین گاوصندوق برای فروشگاه

گاوصندوق‌های دو طبقه از محبوب‌ترین سیستم‌های امنیتی است که بیشترین کاربرد را برای فروشگاه‌ها دارد. در برخی از مواقع افراد را قانع می‌کنند تا مدارک کاملا شخصی خود را برای مدتی در محل کار نگهداری کنند در صورتی که کلید درب گاوصندوق را در دسترس تمامی‌افراد قرار دهند سایران آن را برای مدت زمانی در محل کار نگهداری می‌کنند.

گاوصندوق‌های دو طبقه

گاوصندوق‌های دو طبقه

این نمونه از گاوصندوق‌ها دارای دو درب مجزا است که درب بالا شامل چهار زبانه فعال است که دو زبانه ی آن ثابت است و یک زبانه غیر فعال دارد. ضلع بالایی و پایینی درب‌های گاوصندوق دو طبقه که هر کدام با استفاده از یک زبانه فعال و قسمت پشت گاوصندوق نیز توسط دو زبانه ثابت مهار می‌شود که قطر هر کدام از زبانه‌ها 30 میلیمتر است و قسمت درب 5/2 سانتی متر است این کار به این خاطر است که درب دستگاه خیلی سنگین نشود، اما برای تقویت این بخش از بتن به کار رفته این قسمت که بالاتر از بدنه قرار گرفته است و مانند بدنه فولاد دو جداره درب را مهار می‌کند. با توجه به این تفاسیر زبانه غیر فعال به سیستم ضد سرقت مشخص شده به درب متصل است در صورت وارد شدن ضربه به منظور باز کردن درب گاوصندوق این زبانه فعال می‌شود و باعث مهار مجدد درب می‌گردد.

در عصر حاضر با توجه به تقاضاهای زیادی از سوی شعب بانکی از جمله خصوصی و دولتی همچنین انواع شرکت‌ها و سازمان‌ها و مراکز صنعتی و تجاری شده است نیاز بیشتری به این نوع دستگاه‌های امنیتی احساس می‌شود. با توجه به آخرین تکنولوژی‌ها و فناوری‌های موجود به تولید و فروش گاوصندوق‌های نسوز در مدل‌های مختلف روی آورده است که با ضمانت نامه خود آن‌ها را در مقابل حوادث تضمین می‌کند.

قیمت گاوصندوق‌های دو طبقه

برای محاسبه قیمت گاوصندوق‌های دو طبقه با تمامی ‌ویژگی‌ها و مزیت‌هایی که مطرح شد بهترین گزینه هوشمندانه و مقرون به صرفه برای فضاهای مختلف کاربرد دارد. در این صنعت، وجود گاوصندوق‌های دو طبقه مانند دیگر اقلام بسیار متنوع است و روز به روز در حال تغییر است خوب است که پیش از هر اقدامی ‌نسبت به خرید این دستگاه از افرادی که در این حوزه متخصص و با تجربه هستند کمک بگیرید. قیمت این نوع از دستگاه‌ها نسبت به سایر دستگاه‌های موجود بسیار بالا است. زیرا مانند این است که شما دو عدد گاوصندوق خریداری می‌کنید. همچنین از نظر وزن و سایز و کیفیت نیز در مقایسه با سایر سیستم‌های امنیتی قیمت بالاتری دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *